سرویس خواب ترک | جدیدترین مدل تخت خواب ترک 2024


سرویس خواب ترک


سرویس خواب ترک 

سرویس خواب ترک بخاطر ظاهر زیبا و طراحی منحصر بفرد یکی از پرفروش ترین‌های سرویس خواب برای افرادیست که داشتن اتاق خوابی زیبا و مدرن برایشان اهمیت دارد.

می‌توان گفت عمده فضای اتاق خواب‌ها را سرویس خواب چوبی و تخت خواب دو نفره پر کرده است. اتاق خواب نه تنها فضایی برای خوابیدن است بلکه مکان خصوصی برای اندیشیدن و خلوت کردن است. همه ما بسیاری از تصمیمات مهم‌مان را در اتاق خواب‌هایمان گرفته ایم. پس زیبایی و دوست داشتن این فضا به طور مستقیم بر روحیات و خلق و خوی ما تاثیر گذار است.
 

خرید سرویس خواب ترک

 

انتخاب سرویس خواب ترک به دلیل ظرافت و سادگی کار مورد پسند بیشتر مشتریان قرار گرفته است. بخصوص تازه عروسان و دامادان با خرید سرویس خواب دو نفره ترک اتاق خوابی زیبا را تجربه خواهند کرد. انواع مدل سرویس خواب ترک در جنس های متفاوتی ساخته شده است.
 

خرید سرویس خواب ترک


قیمت سرویس خواب ترک
 

با توجه به تفاوت متریال استفاده شده در سرویس خواب ترک  قیمت این سرویس خواب ها رنج متفاوتی را در بر گرفته است. البته هر گران فروشی دلیل بر کیفیت اجناس نیست. خرید سرویس خواب ترک از تولیدی ها راه حل خوبی برای حذف واسطه ها است. همچنین خرید ازفروشگاه های اینترنتی راه حل مناسبی برای حذف واسط هاست. فروشگاه دکوپاژ این امکان را برای هموطنان عزیز در سراسر ایران ایجاد کرده است و شما می‌توانید خریدتان را از تولیدی های برتر سطح کشور با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت انجام دهید. 
 

قیمت سرویس خواب ترک


سرویس خواب ترک mdf

یکی از پرفروش ترین سرویس خواب های ترک از جنس ام دی اف است. با توجه به قیمت پایین تر انواع ام دی اف سرویس خواب با جنس ام دی اف ارزان تر از انواع سرویس خواب چوبی ترک است. در هر صورت این انتخاب شماست و با توجه به بودجه خود می‌توانید یکی از انواع سرویس خواب را انتخاب  کنید.

تنوع رنگی سرویس خواب های ترک متناسب با هر سلیقه و دکوراسیونی است. برای انتخاب رنگ مناسب سرویس خواب علاوه بر سلیقه خودتان به رنگ دیوارها و یا کاغذ دیواری، فضای اتاق خواب، رنگ پرده ها و فرش نیز دقت کنید. رنگ سفید سرویس خواب ها علاوه بر سادگی و شیک بودن همیشه مد خواهد ماند و در بزرگ تر نشان دادن فضای اتاق خواب نیز کمک می‌کند. دقت کنید در صورتی که اتاق خواب شما از فضای کمی بهره‌مند است از رنگ های تیره مانند مشکی برای سرویس خواب استفاده نکنید. رنگ چوب نیز انتخاب مناسبی برای اکثر فضاها محسوب می‌شود.
 

یک سرویس خواب ترک شامل چه اجزایی است؟

 

سرویس خواب ترک مانند سایر انواع سرویس خواب شامل یک تخت خواب، پاتختی، میز آرایش، آینه، کمد و پاف است. خرید سرویس خواب بصورت ست جذابیت خاصی به اتاق خواب شما می‌بخشد. ولی در صورتی که به همه تکه های سرویس خواب ترک نیازی ندارید می‌توانید به صورت تک تک نیز این ست های زیبای سرویس خواب را خریداری کنید. 

سه شنبه 18 مهر 1402 - 15:05:05
(0 نفر)

نظر بدهید

دیدگاه های ارسال شده

خرید اینترنتی مبلمان و سرویس چوبی نیازمند فروشگاهی است که بتواند کالاهایی متنوع، باکیفیت و قیمت مناسب را به دست مشتریان خود برساند. فروشگاه دکوپاژ با حذف واسطه‌ها توانسته است محصولات دکوراتیو منزل را از تولیدکنندگان برتر کشور تهیه کند و امکان خریدی مطمئن و ارزان را فراهم کند.

آدرس دفتر مرکزی: تهران، خیابان پاسداران، میدان هروی، خیابان وفامنش مکران شمالی، پلاک ۱۶، طبقه چهارم 
ساعات کاری دفتر تهران: همه روزه 10 تا 18، پنجشنبه‌ها 10 تا 13
کد پستی: 1668747113

 
شماره تماس:
واحد فروش: 09195249390
دفتر تهران: 02122967031
جهت دریافت تخفیف های محدود کلیک نمایید
آدرس ایمیل info@decopaj.ir
whatsapp