دکوراسیون اتاق خواب پسرانه که نوجوان شما را خسته نمی‌کند

دکوراسیون اتاق خواب پسرانه

دکوراسیون اتاق خواب پسرانه و اتاق خواب هرشخص، فضایی برای بروز احساسات، علاقمندی ها و سپری کردن اوقات زیادی از شبانه روز است. نکاتی که در دکوراسیون اتاق خواب پسرانه باید درنظر گرفت، تابع همین مسئله و در جهت استفاده ی کاربردی و ایجاد حس و حال مطلوب برای آقایان جوان است.

شاید ابتدا به نظر برسد که اتاق خواب پسرانه، فضایی نسبتا سرد با رنگ‌های آبی، طوسی و سرمه ای است. اما اینطور فضاها ایده آل تمام پسرها نیست. امروزه مسئله ی جنسیت آنقدرها مانند قبل پررنگ نیست. پسرهای جوان هم به تزئینات ظریف، فضاهای هنری و نورپردازی های شاعرانه علاقمند هستند. و این نه تنها رویه ی اشتباهی نیست، بلکه کاملا لازم است و موجب تلطیف احساسات و هیجانات در آنها می شود.

ازین رو تصمیم داریم در این مقاله، به شکل دیگری به دکوراسیون اتاق خواب پسرانه دقت کنیم و در ایده پردازی برای اتاق پسرانه، کمی منعطف تر و خلاقانه تر عمل کنیم. 

بهتر است ابتدا نیازهای پسران و مردان جوان را بشناسیم و تنها از روی عرف و روال همگانی، دست به انتخاب و خرید لوازم اتاق خواب پسرانه  نزنیم.

بیشتر بخوانیم: دکوراسیون اتاق خواب مدرن و شیک
 

دکوراسیون اتاق پسرانه
 

دکوراسیون اتاق خواب پسر نوجوان


از یک جنبه‌ی دقیق تر، اتاق خواب پسرانه را باید با توجه به گروه سنی مورد نظر خود مورد بررسی قرار دهیم. مسلما نیازها، عواطف و سلیقه ی یک پسربچه نوجوان با یک پسر جوان متفاوت است. یک پسر در سن نوجوانی، علاقه ی زیادی به قهرمان‌های محبوب خود دارد. گاهی طرفدار پر و پاقرص یک تیم ورزشی است و گاهی به شدت به یک هنرپیشه علاقمند می‌شود. اصولا نوجوانان از طریق پیوند احساسی با یک تیم یا یک قهرمان، استرس و فشارهای خود را کنترل می‌کنند و آرام آرام به مقبولیت خود می‌رسند.

بنابراین ضروریست آنها را درک کنید و حتما در دیزاین اتاق نوجوان، با او همراه شوید.

با استفاده از یک کاغذدیواری طرح پوستر، می‌توانید دیوار اتاق پسر نوجوان تان را با قهرمان محبوبش مزین کنید.


 

دکور اتاق پسرانه


کاغذ دیواری اتاق خواب پسر


 

انتخاب آزادانه سرویس خواب پسرانه 

در انتخاب وسایلی از قبیل تخت خواب و کمد هم دست او را باز بگذارید. امروزه سرویس خواب نوجوان پسر، با طرح‌های مختلف و متنوعی در بازار موجود است. از تخت خواب فانتزی با فرم ماشین گرفته تا کمدهای بتمن. حتا شما می‌توانید طرح موردعلاقه ی پسر عزیزتان را به طراح‌ها و سازنده های سرویس خواب بدهید تا لوازمش کاملا طبق سلیقه ی او ساخته شود.

لازم است درنظر بگیرید که احتمالا پسر نوجوان شما، علاقه ی زیادی به معاشرت با دوستانش خواهد داشت. پس فضای کافی برای مهمانی های کوچک او با دوستانش، درنظر بگیرید. درصورتیکه اتاق فضای کافی دارد، استفاده از یک مبل راحتی مدرن یا کاناپه ی راحتی تخت خواب شو در یک گوشه، می‌تواند کارآمد باشد. در غیر اینصورت، حتما یک تخت خواب یک و نیم نفره برایش تهیه کنید که فضای کافی برای نشستن، استراحت و حتا غلت زدن در خواب را داشته باشد.

 

تخت خواب اتاق پسرانه




میزتحریر نوجوان، یکی دیگر از نیازهای اصلی اتاق خواب پسرانه است. بهتر است در انتخاب میزتحریر، به کمددار بودن، داشتن فضای کافی برای قرار دادن لب‌تاپ و نوشتن تکالیف و استفاده ی همه جانبه ی فرزندتان توجه کنید.

یک میزتحریر خوب با صندلی راحت و طبی، از مشکلات زیادی مثل قوز کردن و کمردرد جلوگیری می‌کند.

در کنار این وسایل، اگر مایلید برای اوقات فراغت فرزندتان هزینه کنید، استفاده از یک بازی کامپیوتری یا بازی‌های فکری جذاب، گزینه‌ی مناسبی است.

 

میر تحریر اتاق پسرانه

دکوراسیون داخلی اتاق پسرانه


 

دکوراسیون اتاق خواب پسر جوان

همانطور که می دانید، نیازهای یک پسر نوجوان با یک مرد جوان به شدت متفاوت است.

اتاق خواب پسر جوان، دیگر از آن حالت قهرمان پردازانه خارج شده و به سمت سلیقه ی کاملا شخصی رفته است. به همین ترتیب، رنگ ها و طرح های روی دیوارها، پرده ها و حتی وسایل اتاق یک پسر جوان، با آنچه چند سال پیش می‌پسندید، زمین تا آسمان متفاوت است.

چیزی که معمولا در دکوراسیون اتاق خواب پسر جوان به چشم می آید، سادگی و خلوت بودن فضاست.

دیگر خبری از دیوارهای پر از قاب و پوستر نیست.

سرویس خواب پسرانه برای یک مرد جوان، بیشتر در مدل های اسپرت مورد پسند است. سرویس خواب چوبی و سرویس خواب فلزی چوبی، جزو پرطرفدارترین نمونه ها هستند.

این مدل ها به راحتی با هر رنگ و تمی که اتاق داشته باشد ست می‌شود.
 

دکوراسیون ساده اتاق خواب پسر


دکوراسیون اتاق خواب


 

استفاده از کمد و رگال را فراموش نکنید!


در کنار سرویس خواب، قرار دادن کمدها یا رگال‌هایی که امروزه به شدت مورد پسند جوانان قرار گرفته، ترکیب بی نظیری خواهد ساخت. رگال هایی که فضای کافی برای تنوع بی اندازه ی لباس ها و کفش های پسران جوان را دارد.

علاوه بر اینها، شما می‌توانید یکی از دیوارهای اتاق را سراسر کتابخانه کنید و علاوه بر قرار دادن کتابها، آلبوم های موسیقی، قاب های کوچک و دیگر اشیا، از آن به عنوان دیزاین اصلی اتاق بهرمند شوید.

باز هم قرار دادن یک کاناپه‌ی راحتی و یک تلویزیون برای اوقات استراحت و تماشای فیلم، حتما اتاق پسر جوان شما را به مکانی جذاب و کاربردی بدل خواهد کرد.



مبل راحتی در اتاق خواب پسرانه


نورپردازی در اتاق خواب پسرانه


احتمالا شما هم متوجه شده اید که زمان خواب و بیداری اغلب نوجوانان و جوانان با والدین شان متفاوت است. بسیاری از پسران جوان به شدت به فضای ساکت و آرام شب علاقمند هستند و درعوض روزها دیرتر از دیگران از خواب بیدار می‌شوند. باید بدانید که مقاومت در برابر این عادت جوانان، آنها را به شب بیداری‌های بیشتر و میل به ماندن در این وضعیت سوق می‌دهد. پس شاید لازم باشد آنها را همانطور که هستند درک کنیم و تنها فضایی برای استراحت آنها فراهم آوریم. یکی ازاین موارد، استفاده از پرده های نسبتا ضخیم برای کنترل بهتر نور اتاق است.

این پرده ها مانع ورود ناگهانی نور به اتاق می شود. اگر فرزند شما بعد از گذراندن یک شب طولانی و تماشای فیلم یا خواندن کتاب مورد علاقه اش، قبل از طلوع آفتاب به خواب رفته باشد، این پرده ی ضخیم، فضای اتاق را تاریک نگه میدارد.

قرار دادن یک لوستر با نور ترکیبی آفتابی مهتابی، یک چراغ خواب رنگی و یک چراغ مطالعه‌، از ضروریات اتاق خواب پسرانه است.

بعضی از وسایل اتاق مانند لوستر را، می‌توان با وسایل بسیار اندک و به راحتی در خانه ساخت. این کار را بر عهده ی پسر جوانتان قرار دهید تا با سلیقه و مهارت فوق‌العاده اش، شما را مسحور کند.

 

دکوراسیون پسرانه مدرن



لیست وسایل مورد نیاز اتاق پسرانه


همانطور که پیشتر گفتیم، وسایل مورد نیاز برای اتاق خواب پسرانه، نسبت به عوامل مختلف مانند سن، سلیقه و اندازه‌ی اتاق خواب متفاوت است. بااینحال ما لیستی از تمام آنچه می‌توان برای هر اتاق خوابی خریداری کرد تهیه کرده‌ایم‌. میتوانید این لیست را با توجه به توانایی خرید، سلیقه و نیازهای پسر جوان خود، مجددا بررسی کرده و موارد موردنظر خود را تیک بزنید. در خرید این وسایل، بجز قیمت مناسب و ظاهر زیبا، حواستان به جنس متریال و کیفیت ساخت هم باشد تا بتوانید سالها از آنچه می خرید، استفاده کنید.
 


چیدمان اتاق خواب پسرانه اسپرت



سرویس خواب پسرانه :شامل تخت خواب و تشک یک و نیم نفره با حداکثر طول. کمد لباس و دراور کنار تخت

شلف و رگال و جاکفشی مناسب و جادار

کتابخانه های عمودی پرکاربرد

پاف کنار تخت

مبل راحتی (ترجیحا مبل تخت خواب شو)

میزتحریر

وسایل نورپردازی ) لوستر سقفی. لوستر تزئینی. چراغ خواب. چراغ مطالعه. ریسه های تزئینی)

تلویزیون یا پرژکتور

وسایل سرگرمی و بازی های پسرانه در گروه سنی موردنظر

فرش و پادری ها

پرده‌‌های کاربردی و ضخیم

کاغذدیواری، پوسترها، قاب‌ عکس‌ها و ...

 

طراحی اتاق پسرانه


 

دو شنبه 28 آذر 1401 - 16:21:52
(0 نفر)

نظر بدهید

دیدگاه های ارسال شده

خرید اینترنتی مبلمان و سرویس چوبی نیازمند فروشگاهی است که بتواند کالاهایی متنوع، باکیفیت و قیمت مناسب را به دست مشتریان خود برساند. فروشگاه دکوپاژ با حذف واسطه‌ها توانسته است محصولات دکوراتیو منزل را از تولیدکنندگان برتر کشور تهیه کند و امکان خریدی مطمئن و ارزان را فراهم کند.

آدرس دفتر مرکزی: تهران، خیابان پاسداران، میدان هروی، خیابان وفامنش مکران شمالی، پلاک ۱۶، طبقه چهارم 
ساعات کاری دفتر تهران: همه روزه 10 تا 18، پنجشنبه‌ها 10 تا 13
کد پستی: 1668747113

 
شماره تماس:
واحد فروش: 09195249390
دفتر تهران: 02122967031
جهت دریافت تخفیف های محدود کلیک نمایید
آدرس ایمیل info@decopaj.ir
whatsapp