جذاب‌ترین ترفندها برای دکوراسیون اتاق خواب دونفره

دکوراسیون اتاق خواب دونفره

دکوراسیون اتاق خواب دونفره نیازمند دقت و سلیقه زیادی است.  یکی از ضروری ترین ملزومات هر خانه ای، اتاق خواب راحت و مناسب است. فضایی که بتوان در آن ساعات زیادی را به استراحت اختصاص داد ، بدون اینکه احساس کسل بودن به انسان دست دهد. برای داشتن بهترین دکوراسیون اتاق خواب دونفره، لازم به صرف هزینه های گزاف نیست. تنها، داشتن ایده های جذاب دکوراسیون، با کمترین هزینه، شما را به بهترین و ایده آل ترین‌ها می‌رساند. کافی ست پیش از هرچیز، تم اتاق خواب دونفره تان را مشخص کنید و سپس بر اساس آن، ایده پردازی و ایده یابی کنید. بطور مثال شما می‌توانید اتاقتان را به شدت لاکچری و طبق آخرین مد روز دیزاین کنید، یا عاشقانه و رمانتیک. نکات بسیاری در طراحی دکوراسیون اتاق خواب دونفره وجود دارد. از جمله نورپردازی، رنگ بندی، بعد دادن به فضا، تزئینات اتاق، جنس وسایل و مواردی برای خرید سرویس خواب دو نفره  و دیگر مواردی که در ادامه به تشریح هرکدام خواهیم پرداخت.

دکوراسیون اتاق خواب دو نفره شیک


 

نورپردازی در اتاق خواب دونفره


حتما برای شما هم پیش آمده است که شب تا دیروقت بیدار مانده باشید و زمانی که تازه به خواب رفته اید، با اولین تابش نور خورشید، بیدار شده و کسل شده باشید. این مسئله به راحتی و با انتخاب یک پرده ی مناسب برای اتاق خواب، حل میشود. پرده ی اتاق خواب، در اصل یکی از روش های نورپردازی است. زمانیکه شما از پرده ی ضخیم استفاده کنید، به راحتی نور اتاق در کنترل تان است و هر زمان نور بیشتری لازم داشتید، پرده را کنار خواهید زد. علاوه بر این، استفاده از پرده ی ضخیم، از ورود هوای سرد و هدررفتن انرژی در زمستان جلوگیری می کند. نکته ی دیگر درباره ی پرده ی اتاق خواب دونفره، رنگ و طرح آن است. اگر شما از رنگ زرشکی یا رنگ های نسبتا تیره استفاده کنید، در طول روز، زمانیکه آفتاب به آن می خورد، یک طیف رنگی جذابی در اتاق خواب شما شناور می شود که بسیار رمانتیک و خاص است. البته برای این منظور، بهتر است از پرده های ساده تر استفاده کنید.

بجز پرده، لوستر و آباژور در اتاق خواب دونفره، نقش بزرگی دارند. شما می توانید با توجه به دیزاین نهایی تان، یکی از انواع لوسترفانتزی، لوسترکلاسیک، لوستر خلاق و لوستر ساده را انتخاب کنید. در کنار لوستر، استفاده از یک آباژور با پایه ی بلند یا دو چراغ خواب در دوطرف تخت خواب ، روی عسلی ها، نور کافی و مورد نیاز را در هرساعت از شبانه روز برای شما فراهم می کند. استفاده از یک شومینه ی کوچک هم در گوشه ای از اتاق خواب، هم رنگ و نور فضا را گرم و صمیمی می کند و هم برای گرمایش اتاق استفاده ی مناسبی دارد.
 
دکوراسیون اتاق خواب دو نفره شیک و مدرن


 

بهترین رنگ برای دکوراسیون اتاق خواب دونفره


رنگ های تاثیر مستقیم و غیرمستقیمی بر خلق و خو و روحیه ی ما دارند. خصوصا رنگ هایی که لحظاتی پیش از خوابیدن و به محض بیدار شدن، مقابل چشمان ما قرار می گیرند. پس به یاد داشته باشید که شما با زبان رنگ ها، با احساسات درونی خود گفتگو می کنید. انتخاب رنگ مناسب برای اتاق خواب دونفره، به عواملی مانند سلیقه ی شخصی، رنگ بندی کلی خانه، تم انتخابی اشخاص و حتی اندازه ی اتاق خواب بستگی دارد. بطور مثال، اخیرا بسیاری از افراد علاقمند به استفاده از رنگ مشکی در اتاق خواب دونفره هستند. شاید درنظر اول عجیب باشد اما حتی رنگ مشکی هم اگر درجای مناسب خود قرار گیرد، می تواند دیزاین اتاق خواب شما را به نحوی باورنکردنی جذاب کند. برای استفاده از رنگ های تیره مانند مشکی، طوسی، سبز یشمی و آبی نفتی، در بک گراند تخت خواب، یا تنها روی یک دیوار از اتاق، فضای مدرن و پایداری را در اتاق خواب شما ایجاد می کند. اما اگر فضای اتاق شما به قدر کافی بزرگ نیست، استفاده از رنگ های تیره، آن را کوچک‌تر و تنگ تر میکند. بنابراین هررنگی مناسب همه‌ی فضاها نیست. از طرف دیگر، شما می‌توانید طیف جالبی از رنگ‌ها در اتاق خوابتان بوجود بیاورید. بطور مثال با استفاده از رنگ سبز یشمی برای پشت تخت خواب و رنگ سبز پسته ای روشن برای مبلمان راحتی یا سایر انواع مبلمان منزل تان و تخت خواب یا فرش کوچک جلوی تخت، فضا را تلطیف می کند. ترکیب رنگ های مکمل هم ، می تواند حس تعادل را در شما به وجود بیاورد. برای اتاق دونفره سبزرنگ، بهترین گزینه، نارنجی یا آجری مات است که درواقع از طیف رنگهای جنگل گرفته شده است. می توانید در کوسن ها یا ملحفه ی تخت خواب از این رنگ استفاده کنید. ترکیب رنگ های آبی، سفید، سبز و رنگ شنی هم می تواند ساحل آرامی را در ذهن شما تداعی کند.

برای فضاهای عاشقانه هم، طیف بنفش و ارغوانی، بسیار شیک، مدرن و به روز است.

 

دکوراسیون اتاق خواب دو نفره و رنگ دیوارها


 

دکوراسیون اتاق خواب دونفره عاشقانه


در چیدمان اتاق خواب دونفره عاشقانه، استفاده از تزئینات به شدت موثر است. اگر فیلم یا سریال های تاریخی و اتاق شاهزاده ها را دیده باشید، حتما پرده های توری اطراف تخت خواب را به یاد می آورید. این نوع پرده ها دوباره و در سالهای اخیر هم به شدت ترند شده اند و بسیاری از افراد برای رمانتیک کردن اتاق خواب دونفره از این طرفند استفاده می کنند. در کنار این تورها، ریسه های نور هم در بکگراند تخت خواب، جلوه ی خوبی خواهد داشت. نورپردازی یک عنصر به شدت موثر در فضاهای عاشقانه است. نور به شدت زیاد یا بسیار کم، جلوه ی رمانتیک اتاق خواب را از بین می برد. پس بهتر است با استفاده از پرده های ضخیم، نور ورودی را کنترل کنید و سپس توسط نورهای موضعی مانند آباژور و لوسترهای رمانتیک که نور را از پس فیلتر به اتاق می رساند، استفاده کنید.

استفاده از تخت خواب های تاج دار هم به شما کمک می کند که فضا را اشرافی و رمانتیک کنید. حتما روی عسلی ها از شمع های زینتی خوش بو و زیبا استفاده کنید تا محیط منحصر به فرد و جذابی داشته باشید.
 

دکوراسیون اتاق خواب عاشقانه دو نفره


 

دکوراسیون اتاق خواب دونفره لاکچری بهتر است یا ساده؟


شکی نیست که دکوراسیون اتاق خواب، بر اساس سلایق مختلف، شیوه های گوناگونی دارد. بسیاری از زوج ها و عروس دامادها همیشه مردد هستند که اتاق خوابشان را خیلی لاکچری چیدمان کنند یا سادگی را در آن حفظ کنند.

اولین ملاک شما برای انتخاب، میزان هزینه ای است که قادر به پرداختش هستید. مسلما شما با قیمت تخت خواب دونفره در رنج های بسیار متفاوتی روبرو می شوید. نه اینکه لزوما گرانترین ها به معنای بهترین هستند، اما از یک ست تخت خواب دونفره ارزان هم نمی توانید انتظار ظاهر بسیار مجلل و البته ماندگاری بالا باشید. اما نکته ی دیگر هم این است که شما با خرید وسایل ارزان قیمت، بیشتر متضرر می شوید، چرا که این وسایل عمر مفید کمی دارند و به زودی ناچار به خرید دوباره و هزینه ی بیشتر می شوید. پیشنهاد بهتر این است که میانگین لاکچری یا ساده بودن را درنظر بگیرید.
 


دکوراسیون اتاق خواب دو نفره ساده و شیک





بهتر است برای وسایل اصلی مانند تخت خواب دونفره، عسلی ها، میزکنسول ، هزینه ی نسبتا متوسطی بپردازید و از کیفیت مطلوب اینها مطمئن باشید. درعوض تزئینات اتاق را به شکلی خلاقانه و ساده برگزار کنید تا هزینه ی زیادی صرف آن نشود. و از طرفی هرقدر تزئینات اتاق بیشتر و شلوغ تر باشد، احتمالا موقع خواب ذهن آشفته ای خواهید داشت. پس در انتخاب تعداد رنگ ها و وسایل اضافه ی داخل اتاق خواب دونفره دقت کافی به خرج دهید.



 

پنج شنبه 17 آذر 1401 - 14:48:18
(0 نفر)

نظر بدهید

دیدگاه های ارسال شده

خرید اینترنتی مبلمان و سرویس چوبی نیازمند فروشگاهی است که بتواند کالاهایی متنوع، باکیفیت و قیمت مناسب را به دست مشتریان خود برساند. فروشگاه دکوپاژ با حذف واسطه‌ها توانسته است محصولات دکوراتیو منزل را از تولیدکنندگان برتر کشور تهیه کند و امکان خریدی مطمئن و ارزان را فراهم کند.

آدرس دفتر مرکزی: تهران، خیابان پاسداران، میدان هروی، خیابان وفامنش مکران شمالی، پلاک ۱۶، طبقه چهارم 
ساعات کاری دفتر تهران: همه روزه 10 تا 18، پنجشنبه‌ها 10 تا 13
کد پستی: 1668747113

 
شماره تماس:
واحد فروش: 09195249390
دفتر تهران: 02122967031
جهت دریافت تخفیف های محدود کلیک نمایید
آدرس ایمیل info@decopaj.ir
whatsapp