7 ویژگی منحصر بفرد مبل چرمی که باید بدانید


مبل چرم



مبل چرم بهتر است یا مبل پارچه ای؟

 

اگر شما هم دردو راهی خرید مبل چرم و پارچه ای هستید، این مقاله برای شماست!  همانطور که انتظار دارید، هیچ پاسخ صد در صدی وجود ندارد، زیرا مبل های پارچه ای و چرمی هر دو ویژگی های مثبت و منفی خود را دارند. به جای پیروی از نظرات، توصیه‌ها یا تجربیات شخصی، بهتر است مزایای هر مبل را در نظر بگیرید تا به شما کمک کند تصمیم بگیرید کدام روکش مبل برای شما، خانواده و خانه شما مناسب است.

 از جمله مهمترین فاکتورهایی که هنگام انتخاب مبل مناسب باید مد نظر قرار دهید: طول عمر، شیوه نگهداری، زیبایی ظاهری مبل و میزان راحتی و بودجه مورد نظرتان است.

شما از مبل خود سالیان سال استفاده خواهید کرد، بنابراین برای انتخاب مبلمان مناسب دقت و زمان کافی را اختصاص دهید. نیازها و عادات خانواده خود را ارزیابی کنید، ، سپس کمی به خودتان فرصت دهید تا مبل مناسب را پیدا کنید. در ادامه از هفت ویژگی مبل چرمی و مزایا و معایب آن  مطلع خواهید شد.
انواع مبل با قیمت مناسب  را در فروشگاه اینترنتی دکوپاژ مشاهده کنید.
 

مبلمان چرم


 

1. ظاهر تجملاتی و گران قیمت مبل های چرمی


کاناپه های چرمی چه دو نفره، سه نفره، گوشه ای یا سکشنال، اغلب فضای داخلی را زیبا و لوکس جلوه می‌دهند و حسی بی انتها از پیچیدگی و تجمل را به فضا اضافه می کنند.

یک مبل چرمی می تواند ظرافت خاصی به اتاق بدهد که تکرار آن در پارچه سخت است. اما به عنوان یک قانون ، مبل های چرمی معمولاً شیک تر از همتایان پارچه ای خود هستند.

اگر ظاهری معاصر یا مدرن را دوست دارید، مبل های چرمی نسبت به اکثر مبل های پارچه ای شیک تر و با کیفیت تر به نظر می رسند. رنگ مبلمان خود را با توجه به رنگ دیوارها، رنگ قالی ها و فضایی که در اختیار دارید انتخاب کنید.

مطالعه بیشتر: 
چند ایده برای دکوراسیون مبلمان قهوه ای
 

انتخاب مبل چرمی


2. تنوع رنگ و طرح 


اگرچه چرم می تواند رنگ های مختلفی داشته باشد، اما پارچه ها تقریباً از نظر طرح، بافت و رنگ نامحدود هستند، بنابراین پارچه شانس بسیار بیشتری برای مطابقت با دکور موجود و به دست آوردن ظاهری که می خواهید را ارائه می دهد. رنگ مبلمان خود را با توجه به رنگ دیوارها، رنگ قالی ها و فضایی که در اختیار دارید انتخاب کنید.

یک مبل چرمی تیره برای یک فضای داخلی شیک و دلپذیر عالی است. ولی توجه داشته باشید استفاده از مبلمان تیره در فضاهای کوچک موجب گرفتگی و کوچک تر بنظر رسیدن فضای اتاقتان می‌شود. برای فضاهای با متراژ پایین بهتر است از مبل مناسب برای خانه کوچک استفاده کنید. 
 

تنوع مبل چرم


 

3. احساس راحتی


احساس مبل های پارچه ای بسته به خود پارچه و سیستم پشتیبانی مبل (به عنوان مثال کوسن ها و قاب) بسیار متفاوت است. با این حال، مبل راحتی پارچه ای، در کل، به دلایل مختلف، بسیار راحت تر از مبل های چرمی هستند.

پارچه به طور کلی یک ماده نرم تر و گرم تر از چرم است. درست مانند صندلی‌های چرمی ماشین‌تان، مبل‌های چرمی در تابستان گرم و چسبنده و در زمستان سرد می‌شوند و مبل‌های چرمی سفت‌تر از مبل‌های پارچه‌ای هستند.
 

مبل چرم راحتی

4. زیبایی پایدار


مبل های چرمی دارای الیاف طبیعی منحصر به فردی هستند که به آن ها اجازه می دهد شکل و ظاهر خود را برای مدت طولانی بدون اینکه فرسوده به نظر برسند، حفظ کنند. در عوض، انعطاف پذیر و نرم می شود و با استفاده مکرر راحت می ماند.

قابلیت تنفس چرم طبیعی همچنین اجازه می دهد تا گرما و سرما به سرعت از بین بروند، بنابراین کاناپه های چرمی به راحتی با دمای اتاقی که در آن قرار دارند سازگار می شوند.
 

مبل چرم عسلی


5.نحوه تمیز کردن مبل چرمی


تمیز کردن چرم بسیار آسان است - معمولاً چند بار در سال نیاز به گردگیری یا تمیزکردن با پارچه ملایم دارند - در حالی که پارچه باید مرتباً جاروبرقی و تمیز شود. چرم بادوام است و اگر به درستی از آن مراقبت شود می تواند چندین دهه دوام بیاورد. با این حال، در حالی که چرم نیازی به توجه مداوم ندارد، برای جلوگیری از ترک خوردن و شکافتن آن باید به طور مداوم حالت داده شود.
 

تمیز کردن مبل چرم


6. در صورتی که حیوانات خانگی دارید بهتر است...


امروزه بسیاری از خانواده ها  از حیوانات خانگی در منزل خود نگهداری می‌کنند. یکی از نگرانی های صاحبان این حیوانات خانگی انتخاب وسایلیست که در برابر شیطنت ها و خرابکاری های مقاومت و استحکام کافی را داشته باشند. امکان پارگی مبلمان چرم به دلیل بافت خاصی که دارد بیشتر از سایر جنس های مبلمان است. با توجه به اینکه پارچه مانند چرم خراشیده نمی شود، بنابراین مبل پارچه ای بهتر از چرم در برابر چنگال حیوانات خانگی مقاومت دارد.
 

مبل چرم منزل


 

7. ضد حساسیت


برای کسانی که به راحتی آلرژی می گیرند، انتخاب مبل های چرمی گزینه بسیار خوبی است. مبل های چرمی فاقد پرز و گرد و خاک در بافت هستند و میتوانند از محصولات ضد آلرژی محسوب شوند.!

چرم همچنین گرد و غبار را دفع می کند، بنابراین نگه داشتن آن آسان است. به همین دلیل است که مبل های چرمی در میان کسانی که به آلرژن های رایج حساس هستند بسیار محبوب هستند.
 

مبل جرمی مدرن

قیمت مبل چرمی

اگر به دنبال یک مبل لوکس با دوام، ضد حساسیت و تمیز کردن آسان هستید، یک کاناپه چرمی ممکن است همان چیزی باشد که نیاز دارید.

با این حال، مبل های چرمی درجه یک اغلب با قیمت بالایی عرضه می شوند. در صورتی که تمایل به خرید مبل های چرمی دارید می‌توانید تمامی مبل های فروشگاه دکوپاژ را با چرم مورد نظرتان سفارش دهید. 

 

چهارشنبه 05 بهمن 1401 - 21:22:10
(0 نفر)

نظر بدهید

دیدگاه های ارسال شده

خرید اینترنتی مبلمان و سرویس چوبی نیازمند فروشگاهی است که بتواند کالاهایی متنوع، باکیفیت و قیمت مناسب را به دست مشتریان خود برساند. فروشگاه دکوپاژ با حذف واسطه‌ها توانسته است محصولات دکوراتیو منزل را از تولیدکنندگان برتر کشور تهیه کند و امکان خریدی مطمئن و ارزان را فراهم کند.

آدرس دفتر مرکزی: تهران، خیابان پاسداران، میدان هروی، خیابان وفامنش مکران شمالی، پلاک ۱۶، طبقه چهارم 
ساعات کاری دفتر تهران: همه روزه 10 تا 18، پنجشنبه‌ها 10 تا 13
کد پستی: 1668747113

 
شماره تماس:
واحد فروش: 09195249390
دفتر تهران: 02122967031
جهت دریافت تخفیف های محدود کلیک نمایید
آدرس ایمیل info@decopaj.ir
whatsapp